Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 eg har en unge på 2mnd og bor i bergen. i disse flotte vær dager så mener mannen min at det er helt greit å ta hun med ut uten lue i bare body og stømpebukse, kanskje sokker. og ikke i vogn nedpakket i dyne men på armen ute i butikker inn og ut av bil osv. er dette greit?? det er jo kald vind og EG ville aldri gjort det og jeg kler altid på hun mer om vi skal ut. men eg får ikke han til å foirtå at hun kan fort bli syk og at hun ikke har samme varmeregulering som oss voksne. er jeg hysterisk eller har jeg rett?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Du er ikke hysterisk og har helt rett, så små barn har ikke temperaturregulering som oss voksne.. Når det er sagt er det farligere for de små å bli for varme enn å bli for kalde, men jeg ville nok kledd litt mer på min baby mellom bil/butikk og heller kledd litt av når jeg kom inn.. Lue brukte jeg også så lenge det var vind og ikke høysommer - på høysommeren når det er godt og varmt må jo også babyer få litt vind i året..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå