Gå til innhold

Hvordan kan noen si at Kate er en vakker brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes rett og slett ikke hun er pen. Hun ser mannhaftig ut, med altfor kraftige øyenbryn og hardt markerte øyne. Heller ikke kjolen satt pent, det ble altfor tydelig hvor mager og beinete hun er. Ansiktet har heller ikke hatt godt av vektnedgangen.

Det skal alltid lages så mye styr ut av utseendet til de kongelige - men de aller fleste av dem ser fullstendig normale ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun var en nydelig brud jeg:-)

Skrevet

Selvfølgelig ser hun normal ut, var ikke noe overjordisk med henne.

Men veldig pen brud var hun, og kjolen satt perfekt.

Skrevet

Hun er da mye flottere enn de platinableika idiotene som så alt for mange her er merkelig store fan av!

Normalvektig, helt normalt og flott utseende, og ei naturlig jente. Hva er så stygt med hu?

Skrevet

Syns kanskje det lyser litt sjalusi av innlegget ditt? Hvordan ser en pen brud ut i dine øyne da?

Bare fordi hun ser ganske alminnelig ut, betyr ikke det at hun ikke er pen..

Skrevet

Skrev ikke at hun er stygg, men at hun ikke er pen. Er slett ingen fan av platinableika idioter (hvem du nå sikter til), men jeg syns ikke hun er en pen brud. Antakelig kunne hun vært mye søtere med en annen sminke. Tykke, mørke bryn og svart markering rundt øynene er ikke heldig. Og nei, kjolen satt ikke perfekt. Ser stusserlig ut over brystet og skuldrene. Stakkars, hun burde fått bedre hjelp med sminke og kjole. Men håret var fint.

Skrevet

Hehe, på dib er det å ytre seg negativt om en kjendis eller kongelig ensbetydende med å være sjalu ;)

Skrevet

Hva i alle dager.. Man kan da ikke si at Kate ikke er vakker? Hun er jo kjempefin! Vis meg et bilde av en vakker dame da, for jeg lurer virkelig på hvilke kriterier man må oppfylle for å kunne betegnes som pen i dine øyne.

Skrevet

Mulig hun kunne funnet en enda finere kjole, men DEN kjolen satt perfekt. Noe annet er tull å si.

Skrevet

For å være en vakker kvinne i mine øyne må man se ut som en kvinne. Kate ser ut som en mann.

Skrevet

HaHa er selv også lagt merke til dette. KAn si hva man vil om de fleste men du må for gudsskyld ikke fornærme de kongelige!!

Forresten synes jeg også at sminken kunne ha vært litt "mykere" og synes hun ville ha sett flott ut med oppsatt hår.

Forøvrig synes jeg hun var mye penere før hun gikk så mye ned i vekt. Nå har ansikt og kroppen alt for mange harde kanter. Hun ser streng ut og stiv.

Skrevet

Ja jeg er enig i at det lyser sjalusi av innlegget til HI. Det er ikke mulig å mene at hun ikke er pen. Dersom hun er et eksempel på ett gjennomsnittlig utseende så er det jammen meg mange mennesker som ikke er i nærheten av å være gjennomsnittelig engang..

Skrevet

normalvektig 14.34?????

vil ikke si at kate er normalvektig. det er jo allment kjennt at hun har gått ned ekstremt mye i vekt de siste ukene, og hun hadde ikke akkurat mye å gå på fra før av heller. husk at hu ser 3 ganger så tynn ut i virkeligheten enn det vi ser henne som på tv!

jeg så mona grudt en gang på flyplassen, hadde et bilde om at hu var normalvektig slik som mange andre, men NEI.. hu var så tynn.. da fikk jeg virkelig sett effekten av at kameraet legger på 10 kilo.

Skrevet

Napping av bryn er heldigvis på vei ut! ( i følge db/vg:)) Er det noe som er mindre pent så er det nynappa bryn. Naturlig er best i test:)

Kate var nydelig og hun er en nydelig jente. Håper de får et langt og flott ekteskap og at Diana smiler til dem fra himmelen.

Skrevet

Det med sjalusien gidder jeg ikke en gang å kommentere, den hersketeknikken er litt for velbrukt.

Hun er ikke stygg, men jeg synes heller ikke at hun er pen. Hun er for mager, og det gjør at hun ser eldre ut enn hun er, og ansiktet blit hardt og får noe maskulint over seg. Den harde sminken understreket det veldig. Og kjolen var rett og slett lite heldig til hennes magre kropp. Ti kilo til og en mykere, lysere sminke, så ville hun antakelig vært mye søtere.

Skrevet

Alle bruder er vakre.Dagen får dem til å stråle

Skrevet

Hun ser da i alle fall ikke ut som en mann. Er du virkelig så teit at du tror at det er fordi hun er kongelig jeg reagerer? Hadde du linket til bilde av en dame med samme utseende som henne og sagt hun var lite pen, så hadde jeg reagert uansett om hun var kongelig eller ei...

Men dette blir bare for dumt, så jeg trekker meg ut av tråden. Tipper forresten at to av dere er maks 20 år. Jeg håper i alle fall det for deres egen skyld, for makan til barnslig innlegg er det lenge siden jeg har sett.

Skrevet

Ååååååååhhhhhhhh, floskelklissealarm! "Diana smiler til dem fra himmelen", spar meg! Men for all del, unner dem et lykkelig ekteskap. Når det gjelder øyenbryn, så alt med måte. Blyantsmale bryn er ikke pent, men det er heller ikke en real Stalin-bart over hvert øye!

Skrevet

Ser hun ut som en MANN? Du store... Jeg syns hun er en flott jente jeg. Og både sminken og kjolen var flott også. :) Syns det blir litt sprøtt å si at ei såpass nydelig jente ser ut som en mann. Hun er da feminin og kler og ter seg veldig fint syns jeg. Skulle veldig veldig gjerne sett ut som henne jeg. :)

Skrevet

Hva gjør du på en kongelig brylluppstråd dersom du ikke liker "floskelklisse"?

Skrevet

Jeg ga deg en utfordring HI, vis meg et bilde av en dame som i følge dine kriterier er vakker!

Skrevet

Tror det er litt andre idealer blant overklassen i klassedelte England enn blant Paradise Hotel tilhengerne her i Norge....

Skrevet

Jeg gidder ikke å grave opp noe bilde til deg, men jeg synes mengder av damer er pene. Og Kate kunne sikkert vært en hel del penere hun også, med mer kjøtt på kroppen og mykere sminke.

Skrevet

Hehe! Godt forsøk, men har aldri sett PH ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...