Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 jeg synes han ser ut om en mann på noen og 40år...det ser ut som han har giftet seg med ei som er 20år mindre enn ham. før synes jeg han var kjempefin, og var såå forelsket...men nå ser han helt forferdelig ut.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Det går sikkert helt fint at du synes det om han. Han mener nok nøyaktig det samme om deg!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Ser han forferdelig ut? Tror du trenger briller! Lurer på hva folk sier om deg ?? Man kan jo lure, når du kommer med så tåpelige innlegg...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Synes han er sympatisk og ganske pen.Men han begynner å få måne...jaja, personligheten som teller.Spørs om han har tenkt å være trofast da, tradisjonen tro de kongelige imellom så er det mye som tyder på det motsatte.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Helt enig i at han ser forferdelig ut! Hadde han ikke vært prins- hadde ingen kikket en ekstra gang på han altså, fakta faen! :-) "Lurer på hva folk sier om deg"? Hva har det med saken å gjøre? Har ikke HI lov til å ytre sine meninger, som alle andre? Takker Gud og faen for at smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Har er jo så flott! Hvordan kan du si at han ser forferdelig ut?? Hvilke krav har du egentlig til utseende til menn? Han er like flott som han var da han var yngre, forskjellen var bare at han hadde et barnsligere preg og litt mere hår. Dersom du mener at litt hårtap gjør en mann direkte stygg så sier det mye om deg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Har dere ikke lært barna deres, at så lenge man ikke har noe fint å se, så tier man stille? Så klart har alle lov til å ytre sine meninger. Men syns det er litt unødvendig å kritisere utseende på folk. Vi er alle forskjellige. Og jeg tipper mange her inne har laaangt verre menn en prinsen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 "si" skulle det stå. Før stavepolitiet kommer... oooh no!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Han ser i alle fall ikke ut som en 40-åring, det er bare tåpelig å si! Skru på tv'n du, å se på den staselige nygifte mannen som sitter i vognen akkurat nå. Å si at han ser forferdelig ut er veldig drøyt. Jada, jeg hører du sier at man har lov til å ytre sine meninger, men når det kommer til uteende til andre mennesker så bør man holde seg for god til å komme med slike kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 Han er staselig, ja, men jeg hadde ikke sett en ekstra gang på han hvis han ikke var prins. Håret har mye å si her, ja...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #11 Skrevet 29. april 2011 Han ser da temmlig lik ut som han alltid har gjort, bortsett fra håret. Håravfallet har satt inn tidlig og brutalt. Se bare på bilder fra 2008/2009 så hadde han fyldig hår på toppen. Flott kar likevel. Og alle dere som sitter der med Ken. Han får nok pondus og måne etterhvert han også
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #12 Skrevet 29. april 2011 Han er jo en flott kar egentlig, men litt for ung til å ha krans på hodet, enten får han rake det av, evt ha de veldig kort ellers burde han gjøre noe med det.. Han er ikke typen som passer skallet.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #13 Skrevet 29. april 2011 Jeg er enig med Hi, han ser mye eldre ut en han er. Begynner å bli tynn i håret også. Men syns ikke han ser forferdelig ut, bare litt mindre pen!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #14 Skrevet 29. april 2011 jeg sitter og ser på bryllupet og har gjort det siden kl.10.00..synes han ser sliten ut...kanskje det bare er fordi han ikke har sovet så mye i natt, men han ser dratt ut i ansiktet synes jeg. om menn har måne spiller ingen rolle for meg...jeg vet egentlig ikke hva det er som gjør det...men jeg synes ikke han ser så bra ut i dag. selvfølgelig er det personligheten som teller mest, men siden jeg aldri har møtt ham, så har jeg bare utseende å gå etter. som flere har sagt her, så er smaken som baken...noen synes HELT sikkert at jeg er stygg og ser forferdelig ut, og noen synes sikkert jeg er pen(mannen min iværtfall ). at jeg ikke synes prinsen er pen er ikke noe folk trenger å ta personlig...det er ikke deres mann jeg snakker om her. jeg sitter ikke med ken...jeg synes selvfølgelig at mannen min er den kjekkeste i verden(men det synes nok de fleste om sin mann)...men jeg vet at skjønnheten falmer med årene, og det er sikkert mange som synes at min mann ser fæl ut også. HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #15 Skrevet 29. april 2011 Jeg har faktisk aldri vært med blant alle som syns han var såååå deilig og kjekk før i tiden, så det har ikke endret seg nå heller. Helt vanlig, OK utseende fyr. Men syns han ser veldig sympatisk ut, så det trekker veldig opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå