Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Lei av at folk lager avtaler med meg og ungene og avlyser dem etterpå, eller bare ikke overholder dem. For å si det slik, jeg har aleneansvaret for 2 små barn 100%, og kommer meg nesten aldri ut. Skal jeg ha besøk på kvelden, så er det andre som må komme til meg på kaffe, film, prat osv. Problemet er ikke at folk ikke er interessert i å komme på besøk, men at de inviterer nærmest seg selv hit (skriver på FB eller sms at de tenker å stikke innom på kaffe eller ta med DVD), og enten avlyser rett før, eller bare lar være å komme uten å gi beskjed om at det skjærte seg. Og der sitter man som en eller annen idiot, har bakt kake (noe de som laget avtale, VET om), ryddet huset pent og venter. Ingen kommer og ingen gir beskjed. Samme med fjellturer, uteturer eller felles aktiviteter som noen av mine venner inviterer meg og ungene på. Slik som i helga, to kompiser inviterte på fisketur til fjells. Jeg planla helga ut fra det (de bor 3 timer unna, så ikke bare bare å planlegge med små barn), fortalte til ungene at vi skal på fisketur, pakka i bilen osv... Når jeg sender sms om hvilken klokkeslett vi skal møtes på, svarer den ene at han har helt andre planer (dagen FØR vi egentlig skulle på tur), så han vet ikke hva han velger enda. Den andre svarte ikke i det hele tatt. Det som jeg har nevnt, gjelder absolutt ALLE som omgås meg, eller 80% av dem. Både kompiser, venninner, eventuelle dater og foreldre fra barnehagen og skolen. Har lyst til å sende melding til begge som inviterte på tur og skrive at vennskapet vårt er over og at normalt folkeskikk er faktisk å svare på sms... Vet det er en diger overreaksjon, men nå er begeret fullt. Neste gang folk sier de vil komme innom, så sier jeg at det ikke passer, selv om jeg hater å sitte aleine på kvelden. Takk for at du leste, var godt å få det ut.. Argh!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Neste gang noen sier de kommer innom sier du ingenting. Når de og hvis de kommer sier du at dessverre har andre planer. Kanskje de forstår da?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Eeeeh... Du legger ut innlegget med nick på Babyverden og her må du være anonym? Sært...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Anonym 13:58 - kanskje fordi man skriver litt forskjellige innlegg på de to forumene til vanlig? Og fordi man ikke har mulighet til å skrive som anonym der inne? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå