Gå til innhold

Den store diskusjonstråden for William og Kates bryllups:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som ser på? :-D

Jeg gleder meg til å se kjolen til Kate :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på, men henger litt etter (pauset mens jeg la lillemann). Gleder meg også til å se kjolen! :)

Skrevet

følger med med et halvt øye :)

Er veldig spent på kjolen! Håper ikke det er noe ala det Diana brukte. Hadde vært kult om hun bryter noen tradisjoner ang lange armer og skjulte skuldre!

Skrevet

Myyyye rare hatter ute å går :P

Skrevet

Jeg tror romantikeren er kommet frem i meg :) Gleder meg sinnsykt til å se kjolen!

Skrevet

haha, ja;)

Skrevet

Det håper jeg også, men jeg tror ikke hun kommer til å gjøre det. Tror hun er ganske tradisjonell jeg.. Men kanskje vi blir overasket?

Skrevet

Tror dere slepet overgår Dianas som var 7 meter?

Skrevet

hun er nydelig da :)

enkelt og elegant!

Skrevet

Vakker brud. Hadde kanskje forventet en anelse "mer", men hun er jo nyyyydelig.

Skrevet

Se så flott kirken er da med alle trærene. Ser ut som de er ute... ah for en drøm..

Skrevet

huffda, bannet Harry i kirka? hehe "damn she looks beautifull tror jeg han sa :P

Skrevet

haha, ja jeg lurte på det samme;)

Men NYDELIG kjole da!! Fantastisk fin altså, *misunnelig* :P

Skrevet

Hvorfor vil ikke William bære ring?

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på...

Skrevet

Ja <3 Åh, så søtt! Å William kikket på henne å sa " you look beautifull" ! Jeg vil gifte meg igjen!

Skrevet

Stakkars lillegutten, mammaen sitter sippende og snyter seg i gulpekluten.....ble lite oppmerksomhet til ham nå.

Kate er fantastisk vakker og selv om jeg er likegyldig til det britiske monarki, så er det spennende å følge med på et slikt bryllup. Me like :D

Skrevet

nydelig bryllup, nydelig brud, og de to første sangene koret sang fikk meg til å tørke tårer!

Heldigvis sover småguttene lur på denne tiden, og størstemann får film og sjokolade så det holder :P

Jeg er SÅ glad i kongelige bryllup!

Skrevet

Jeg er veldig lite interessert i kongelige av noe slag, men jeg slo på TV'n utpå dagen i dag. Og der var det bryllup. Og da klarte jeg faktisk ikke å rive meg løs. Det er noe med seremoni, historiesus og prakt som fenger.

Og så lyser det optimisme av hele opplegget. Kanskje NÅ kan kongefamilien få noen rolige år og normale nye familiemedlemmer. (Men egentlig tror jeg ikke Kate er normal, hun er heller perfekt. Noe mindre ville ikke fungert lenger.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...