Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Herregud, jeg ELSKET de bladene!! Nå har jeg to jenter, og opplever at det finnes ikke slike blader lenger? Husker jeg leste starlet, girls og topp. Haha. Herregud. Det glade 90tall!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Ikke slike blader, men vi har jo internett. Klara Klok er god å ha;) Jeg er gjerne for ung til å ha lest Starlet, men jeg leste på internett og Mona&Mikkel-sidene i TOPP:P
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Og Vi og gutta! Elsket å lese flausene, haha! Var ofte en mensenfortelling der
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Jeg leste akkurat sanne blader som deg hi. Spør Mona. Utrolig mange upørsmål om utflod. Kjære Mona. Jeg har fått noe gult i trusa mi. Er jeg syk? Hilsen fortvilet. Kjære fortvilet. Nei, du er bare i ferd med å bli en kvinne. Det kalles utflod og kommer en stund før man får sin første menstruasjon. Hilsen Mona Hehe... Så var jeg med i Klikk Libresse klubben. Testet jo ut alle ob'ene FØR jeg fikk mensen haha.. *spennende*
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Hahhaa, Mona og Mikkel var helt rått ja!!(Hi her) Fy søren de bladene var artig. Men det jeg digget med starlet og girls var jo alle de CRAPPY tingene som fulgte med.. Elendig sminke og elendig neglelakk etc. Hahha Men ja, utflod var KJEMPEviktig!! Hahaha Og TorTør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå