Ksenia & Anjem Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Fant en fin ting på salg til 50,- som har kostet mye mere..Er det for lite?
Trollmor m/ trolljente Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Kjøper ofte ting på salg, blir jo så mange bursdager i året! Så nei, hvis det har kostet mer før så syns jeg det er greit å bruke en 50lapp
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Det kommer jo an på hvor gammelt bursdagsbarnet er, og om det er slekt/venner/bekjente. Min eldste går i 2.kl. På foreldremøte er vi blitt enige om en ca. pris på gaver, 50kr. Til familie blir det gjerne brukt noen hundrelapper, det spørs litt hva barnet trenger/ønsker seg:)
LegallyBlond Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Kommer an på relasjonen til barnet hvor mye vi bruker. Synes ikke 50 kr er for lite til skolekamerater/barnehagevenner. Spesielt ikke når det har kostet mye mer Til nieser/nevøer og andre barn vi har nær kontakt med så kjøper vi gaver for ett fast beløp (dvs at finner vi noe fint på salg til en billig penge så kjøper vi noe ekstra så vi når den summen vi bruker å kjøpe for). Til litt fjerne bekjentskap og barn i barnehagen så synes jeg det er helt greit å kjøpe billig på salg, så lenge det er noe kjekt/fornuftig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå