Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt ang prevensjon, hva vil evnt dere annbefale??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig når det gjelder p-piller men jeg blir bare så dårlig av de. Den siste jeg prøvde nå var yasmin og den var helt forferdelig. Jeg ble nesten mere hormonell av den enn da jeg gikk gravid, samt at jeg ble skremmende deprimert.

Hadde også sinnsyke luftplager, kvalme, hjertebank og jeg så verre ut i ansiktet enn da jeg var 14 mtp kviser og har ellers helt fin hud..argghhh.!!

Ga de 1 kjangse men 1 brett holder mere enn nok for meg. Har vært foruten nå en uke og føler meg mye bedre.Alle problemene forsvinner.

Er det noen andre som ikke tåler hormonene men har funnet en pille som funker?

Jeg har vurdert pearly men jeg har så mye småblødninger om jeg ikke tar pilla og det er skikkelig slitsomt. Visse perioder kan jeg små blø nesten hele syklusen før den ordentlige mensen kommer. Er rett og slett JXXXXX lei av å blø nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble dårlig av p-pillene, men hormonspiral funket fint for meg.

Mindre menssmerter og ingen mens.

Skrevet

Holdt på å anbefale deg pearly/lady-comp ja, men da bør du ha stabile sykluser. Er du sikker på at syklusene dine ikke er klusset til av mye p-pillebruk men at de kanskje vil gå seg til selv etter en tid uten hormoner?

Skrevet

Hva med nuvaring? Den skal gi mindre bivirkninger fordi den sitter der den gjør, å avgir stoffene lokalt.

Bruker den selv nå, veldig greit. Men om den er bedre i forhold til p piller vet jeg ikke da jeg ikke har hatt store problemer med bivirkinig på p pillene.

Skrevet

Takker for svar.

Har nesten ikke gått på p-piller i mitt liv nettopp pga bivirkningene, så har nok ikke klussset noe til med de, samt at jeg har rimelig stabile sykluser bare at det er mye mellomblødninger. Små blødningene begynte egentlig etter jeg fikk 1 mann, de ble verre med 2 mann. Men disse forsvinner så fort jeg tar p-pille.

Har tenkt litt på spiral, men er redd jeg ikke tåler hormonene der heller..Hmmm

Fikk jo også beskjed at yasmin skulle være den "mildeste" men syntes nesten den var verst.

HI

Skrevet

lolette funket på meg, og jeg har også reaksjon på p-piller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...