Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Hver gang jeg har vært hos frisøren så er håret såå glatt og fint, (de retter det ut) og jeg kjøper produkter på produkter, forskjellige for hver gang for å få like glatt hår hjemme ..... men nei (stayling-produkt). Så det må vel være sjampo / balsam / kur frisørene bruker ? Kan man få kjøpt det samme de bruker i frisørsalongen? (Når jeg farger og striper håret bruker de jo 4-5 forskjellige greier i håret når de vasker det) ....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Er vel gjerne produktene de bruker ved vasken ja. Men de fleste av disse skal du ha mulighet til å ta med deg hjem, med unntak av kanskje en kur-behandling som de kun bruker i salong. Har vel også litt å si hvordan de styler det også. Når de bruker rundbørste når de tørker håret og evt rettetang(som ofte er av veldig god kvalitet, GHD el. lignende) vil håret bli mykere.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Husk at håret ditt vil bli veldig glatt, lett og fint når du klipper det. Uansett om du bruker stylingprodukter eller ikke. Men det har jo også mye med produktene frisøren bruker, selvfølgelig. Spør i salongen neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå