Gå til innhold

barrnetrygd

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som ar fått den enda? når på dagen pleier den å komme?

Er første gang jeg skal få den, men venter i spening på om de har klart å sette inn på riktig konto, engangsstønaden min kom inn på sparekontoen min, av alle ting! Leverte papirer på endring av konto, så pengene skulle komme inn på brukerkonto. Og ungen trenger mer klær, da vi arvet klær til h*n, men har kunn noen klær i den str her. Pengene våre gikk fort da kjøleskap og komfyr gikk samtidig, og bilen røk 4 dager etter. Hadde vært fint å ha litt mer enn 3 boddyer i str 62..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal komme den siste i mnd. Hos meg kommer den alltid dagen før. Jeg fikk min i går, så om du ikke har fått den i dag, bør du ta kontakt med navkontoret du hører til.

Skrevet

på siden dems står det jo at barnetrygden overføres i dag (29 april) forstår ikke hvorfor de skriver det, om den kom i går?

hi

Skrevet

Den skal vel senest være inne den 29. Men avhengig av hva slags bank du bruker kan du ha dem inne dagen før...

Skrevet

bruker postbanken

hi

Skrevet

Her kom barnetrygda inn idag. Har en lokal sparebank.

Skrevet

Den kommer alltid inn på natta her, så har den alltid på morgenen siste dag i mnd.

Men hvor gammelt er barnet? Om jeg husker riktig får man ikke for den første mnd.

Skrevet

Hi. Jeg har også postbanken, og jeg får den alltid dagen før. Har du ikke fått den, så bør du ringe nav.

Skrevet

Den første gangen får du utbetalt for to mnd. Altså man får ikke første måneden barnet er født, og heller ikke den andre, men denne får man sammen med neste barnetrygd. Det visst du kanskje?

Skrevet

Jeg fikk barnetrygd utbet i november, fødte i oktober.

Skrevet

Fikk den i dag (har Nordea).

Første utbetaling fikk jeg mnd. etter fødsel. Fødte i april og fikk første utbet. i mai.

Skrevet

Pleier alltid å få barnetrygden rundt den 28.-29. hver måned..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...