Gå til innhold

hva mener dere om denne komentaren.....???


sørlandet,79

Anbefalte innlegg

"så god og trinn du er blitt"

 

Det møtte meg på jobb i går ettermiddag, etter en lang dag med mye jobb, trøtt og sliten, midt i vaktskifte med masse folk.

Jeg ble faktisk ganske lei meg, trinn er -for meg- ikke et positivt ladet ord. Og dette har jeg ligget og tenkt på i natt, mens jeg bare griner.... sikkert masse hormoner inni bildet, men alikevel.

 

Jeg er 23 +6 og lagt på meg 3 kg. Har alltid hatt noen kg for mye så det er ikke at det plutselig kan sees nå at hun sa det... ærk

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg faktisk var en frekk og unødvendig kommentar!Alt folk tillater seg å kommentere ved andres utseende,særlig kjipt når en er ekstra sårbar med hormoner som suser mellom ørene(iallefall i dette hodet) og kroppen mister sin opprinnelige form.Gravide er jo også av en eller annen grunn blitt litt "allemannseie"..

Folk bør UANSETT holde seg for gode til å kommentere andres utseende og vekt i negativ hentydning.For meg som også er fra sørlandet er jeg enig i at dette er et negativtladet ord som hentyder til å ha litt ekstra på beina.

Skamme seg..

 

Vet ikke om hun mente det "godt" men det kunne jo vært lurt å komme med et tydeligere kompliment da....

 

Huff,håper dagen i dag er bedre og at du kan fjerne kommentaren fra minnet og fokusere på gullet i magen:)Strekk ryggen og vær stolt av å bære fram et lite mirakel til verden.Prøv å la unødvendige kommentarer fra stakkarer med lav sosial intelligens prelle av på ryggen!:)

Puh,som sagt full av hormoner her;)

 

Klem til deg.

 

PS:Kanskje du får flere kommentarer om du poster denne tråden på August-11?Er visst forandringer i det vante systemet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne har jeg sett før, vanker jo rundt på sidene her. Vil si at jeg synes du er hårsår og at dette er en bagatell:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...