Gå til innhold

hva mener dere om denne komentaren.....???

Anbefalte innlegg

"så god og trinn du er blitt"

Det møtte meg på jobb i går ettermiddag, etter en lang dag med mye jobb, trøtt og sliten, midt i vaktskifte med masse folk.

Jeg ble faktisk ganske lei meg, trinn er -for meg- ikke et positivt ladet ord. Og dette har jeg ligget og tenkt på i natt, mens jeg bare griner.... sikkert masse hormoner inni bildet, men alikevel.

Jeg er 23 +6 og lagt på meg 3 kg. Har alltid hatt noen kg for mye så det er ikke at det plutselig kan sees nå at hun sa det... ærk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143179268-hva-mener-dere-om-denne-komentaren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg faktisk var en frekk og unødvendig kommentar!Alt folk tillater seg å kommentere ved andres utseende,særlig kjipt når en er ekstra sårbar med hormoner som suser mellom ørene(iallefall i dette hodet) og kroppen mister sin opprinnelige form.Gravide er jo også av en eller annen grunn blitt litt "allemannseie"..

Folk bør UANSETT holde seg for gode til å kommentere andres utseende og vekt i negativ hentydning.For meg som også er fra sørlandet er jeg enig i at dette er et negativtladet ord som hentyder til å ha litt ekstra på beina.

Skamme seg..

Vet ikke om hun mente det "godt" men det kunne jo vært lurt å komme med et tydeligere kompliment da....

Huff,håper dagen i dag er bedre og at du kan fjerne kommentaren fra minnet og fokusere på gullet i magen:)Strekk ryggen og vær stolt av å bære fram et lite mirakel til verden.Prøv å la unødvendige kommentarer fra stakkarer med lav sosial intelligens prelle av på ryggen!:)

Puh,som sagt full av hormoner her;)

Klem til deg.

PS:Kanskje du får flere kommentarer om du poster denne tråden på August-11?Er visst forandringer i det vante systemet;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...