Gå til innhold

uff. dette er helt grusomt :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg glømte helt bursdagen til kjæresten min i går.

vi har vært sammen i 1,5 år nå.

jeg tenkte på den sist i påska, men så begynte jeg på jobb igjen og ungene kom hjem. masse kaos og stress på jobb og ganske så hektisk hjemme. han kom på besøk til meg på kvelden i går.etter noen timer gikk jeg inn på dataen og facebook og så at folk hadde skrevet gratulerer med dagen til han.

jeg ble helt kald og svimmel og sikkert rød. jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. han satt jo der i andre enden av sofaen.

jeg måtte bare krype til korsr og beklage så ufattelg masse. jeg er så urolig lei meg.

jeg så han var skuffet, men han prøvde og ikke vise det så mye.

jeg skammer meg så inderlig mye og kommer aldri til å tilgi meg selv :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg gjort og. Det er ikke det verste som kan skje :)

Sånn er det når man har mange tanker i hodet samtidig over lengre tid.

Pappan her i huset husker ikke når noen av oss har bursdag, i tillegg er han nå inne i den mest stressende tiden av året jobbmessig.

10 åringen måtte her om dagen minne han på at han har bursdag.

Et "godt" tegn er jo at du ikke hadde vært på facebook før han kom da ;)

Skrevet

*10 åringen måtte her om dagen minne han på at hun hadde bursdag.

0032

Skrevet

takk for tilbakemelligene. ventet meg bare "skam deg" mld. hehe.

jeg synes det var utrolig ekkelt og en stor katastrofe. når han satt ved siden av med når jeg oppdaget det på facebook.

jeg spurte om vi ikke kunne gå ut å spise til helga. men da svarte han at det var ikke nødvendig det pgn av bursdagen, glømt var glømt. jeg sa at jeg ville gjerne ut å spise med han fordiom. da sa han at vi kunne det. men jeg fikk ikke lov og gi han noe. glømt var glømt.

men hva mener du med : Et "godt" tegn er jo at du ikke hadde vært på facebook før han kom da

hadde jeg sett det før han kom, kunne jeg jo ha prøvd å redde det inn med en kake eller noe i farten ;-)

Skrevet

At du ikke hadde brukt tida di på å "fjase og surre". At du faktisk hadde holdt på med noe annet som opptok tida og hodet ditt. Men enig i det siste du skriver. Men, gjort er gjort og spist er spist :)

Skrevet

Jeg skjønner deg. Ville heller ikke vært komfortabel med det.

Min samboer gjennom de siste syv årene har glemt bursdagen min tre ganger og det er ikke noe hyggelig.

Mulig det ikke er "big deal", men det er en dag som det er hyggelig at man blir husket på. Jeg prøver i alle fall å skape gode minner og tradisjoner rundt bursdagene for ungene. Det gjorde mamma for meg også, kanskje derfor jeg har forventninger til at "noe" skal skje.

Skrevet

Herregud, er dette noe å lage så stort nummer ut av? Krig er grusomt, å miste et barn er grusomt. Men å glemme kjærestens bursdag? Kjedelig ja, men såå ille som du mener det er? Neppe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...