Sørland-snuppa Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 nå har jeg lest og lest, men er fremdeles litt usikker. jeg har ligget i klasse 1 men tror jeg skal være i klasse 2 jeg er er alene med hele omsorgen for ett bare og har delt omsorg for ett annet barn. det står at delt omsorg for et eller flere barn. har foreldrene krav på og ha klasse 2 ( alene foreldre) anne hvert år hver. men når jeg da i tilegg er alene om omsorgen med ett annet barn, har jeg da krav på og være i klasse 2 hvert år?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Har ikke noen svar på det, men ring skattekontoret så får du svaret der
elskerlivet Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Ganske sikker på at du skal være i klasse 1, du har jo noen å dele daglige utgifter med og trenger dermed ikke lenger å ha den skattefordelen av å være i klasse 2. Blir jo samme som når man mister andre aleneforelder"fordeler" når man har fått ny samboer..
Sørland-snuppa Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2011 fikk aldri ringt til de. men jeg satt med i klasse 2. så ringer jeg i morgen og forklarer å hører. jeg er jo ikke samboer legere. og har jo ett barn med alle utgifter alene og ett annet jeg jeg er alene med anne hver uke. vi deler på barnehageregningen. ellers får jeg ingen ting annet fra han. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå