Gå til innhold

har så lyst på en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

som virkelig elsker meg! Som er redd for og miste meg.. Og som vil ha meg.

Noe jeg ikke har for øyeblikket..Det er på nippet på å bli slutt rett som det er..

Jeg føler jeg må gå på tå for at han ikke skal dumpe meg.. Ja jeg veet.. Hvorfor gidde? Jeg elsker han! Og jeg vil ikke leve alene..

Han er så lei av at jeg kjefter osv.. Så det har jeg virkelig skjerpa meg på..

Men han er så sur hele tiden.. Må liksom fore han med godbiter for at han skal være blid.. Idag ble han skikkelig sur og grinete på meg siden jeg ropte etter han da han var nede i kjellerstua. Og jeg i stua.. Jeg ropte for å spørre om vi skulle se en serie sammen. Da ble han drittsur siden jeg "alltid" ødelegger søvnen hans.. Men jeg trodde han satt og spilte! Hvordan kan jeg gjette meg til at han sov?

Så kom han opp en tur for å ta seg noe å drikke.. Da gikk jet bort til han (blid som ei sol) og gav han e goood klem (uten at han klemte særlig tilbake velogmerke) så gikk vi ned for å se en serie.. Og jeg bruker å la beina mine i fanget hans og han bruker å holde rundt dem.. Men neida, dytta meg vekk og var grinete.. Jeg prøvde og prøvde å få han blid.. Men neida!! Så spør jeg om noe så enkelt som om det ble noe fest på han i helgen sammen med kompisen og om de han hadde invitert hadde godtatt forespørselen på fb.. Da ble han drittsur for det også.. "kunne jeg ikke bare spøre kompisen han skulle feste med da, siden jeg skal blande meg".....

Er så LEI av å bli behandlet sånn.. Som om jeg ikke betyr noe for han og at han ikke bryr seg om meg.. Bryr seg ikke om det blir slutt.. Har tillogmed sag at han er lei og vil videre i livet liksom.. Men han sier han er glad i meg og elsker meg... Men jeg vet ikke jeg...

Rotete innlegg i know... Men det er hardt :(

(vi har ikke barn)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...