Gå til innhold

Bakovervendt barnesete opp til 25 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som kan anbefale et bakovervendt barnesete som går til 25 kg? Gjerne med mulighet for å brukes forovervendt med tiden. Vi har Besafe izi combi og er fornøyd med det, men eldstemann er i ferd med å vokse ut av dette setet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to som sitter bakovervendt i Britax muti-tech. De er 2 og 4år og sitter helt fint enda. De er gjennomsnittlig på lengden regner jeg med:) Det er bakovervendt til 26kg, men kan også brukes fremover!

Skrevet

Hei!

Vi har 2 biler og derfor 2 forskjellige bilseter.

Sete vi er mest fornøyd med er Maxi cosi Mobi,

det er kun bakovervendt opp til 25kg. Snuppa sitter helt perfekt i det og er stort nok, vi har i boden maxi cosi priori som er helt likt mobi bare fremovervendt, vi bytter over til dette når hun skal snus.

Jeg tror faktisk ikke det blir noe særlig dyrere å kjøpe 2 seter isteden for et combi sete, da combi setene er mye dyrere og de som er rene fremover eller bakover er endel rimligere.

da blir de også mye mindre klumpete enn combi stoler.

Det andre er samme som du har besafe combi, er ikke fornøyd med dette bakovervendt, det er nok bedre om det snus til forovervent, i vår bil sitter snuppa veldig rett og hodet faller fremover når hun sover, dette setet er også trangere og klumpete.

Skrevet

Husker ikke navnet på setet men record (selges på torshov bilrekvisita), har et sete som er bra. Det beste vi fant ihvertfall.

Skrevet

Vi har også Britax multi-tech som vi bruker bakovervendt. Mener å ha lest at dette setet ikke har gjort det bra i tester forovervendt, så vi skal bruke det til hun skal snus, og da skal hun ha beltestol.

Skrevet

Vi har britax two way bakovervendt. Er kjempe fornøyd. Super enkelt å montere og veier ikke et tonn. Enkelt å flytte mellom biler. Den er laaang i ryggen så den kan brukes lenge. Blir også fremovervendt beltestol når ungen blir større.

Skrevet

Tusen takk for svar, da skal jeg sjekke setene dere har nevnt nærmere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...