Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Siden folk skriver så mye annet som ikke har med babyer å gjøre her, så hiver jeg meg på også! Jeg blir sååååååå irritert på at avisene skal ha slike kommentarfelt. For det meste brukes det til følgende: I starten kommer noen kommentarer ang saken, stort sett noe negativt. Etter det fortsetter det som en krangel / intern drittslenging mellom de som kommenterer Stort sett med hjernedøde og usakelige stygge kommentarer. Virker som om alle i verden har VELDIG behov for å dele SIN EGEN MENING/INNSTILLING til alt i verden, og at alle synes den er den viktigste.... (merker det litt i bloggeverden også.. blant de som bare skal skrive meninger om alt og ingenting i bloggene)... Jeg synes ikke disse barnslige/selvopptatte/selvforherligende menneskene skulle fått så mye plass på det offentlige nettet.. de må gjerne ha blogger eller skrive hva de vil på nettet.. men skjønner ikke hvorfor de skal nettavisene??? Mister all seriøsitet de avisene i mine øyne nå.. Og det er ganske ekstremt at "voksne" mennesker bruker tid og energi på denne dritten/uthengingen.. og så lurer vi på hvor ungdommene får munnbruk og ufin prat? Jaja.. måtte bare få det ut.. (Mitt behov for å dele min mening sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå