Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Hvor lang tid tok det før du klarte å vaske deg selv, å hvor lang tid tok det før du kunne dusje? Fikk dere teip til å teipe arrene, eller hvor kjøper man evt. det? Skal operer over muskel. Hørt at det gir mindre smerter enn under muskel.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Er 10 år siden jeg gjorde det så husker ikke alt. Men gjorde vondt i 3 dager tror jeg. Opererte på en torsdag og var på jobb i butikken på mandagen. Men ca 4-5 dager gjør det nok vondt. Tror jeg dusjet etter noen dager og byttet bandasje da. Hmm nei kanskje noen andre her skal svare. Jeg har visst glemt det, er så lenge siden;)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Dusja selv neste dag, var sykemeldt i 2 uker, var ikke vondt etter det, men var blå lenge da.. Gikk med palster og tape og sportsbh i 12 uker. Tape og plaster kjøper du selv på apoteket. Tok også over muskelen , inn brystvorta!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Takk for svarene! Kanskje kjøpe inn tape sammen med medisinene da. Sportsbh får jeg på klinikken. Kunne dusje så fort ja. Så bra! Har god hjelp de 5 første dagene. Går man med bandasje lenge, eller er det slutt på det? Kan ikke se noenting om bandasjeskift i papirene jeg har fått. Kanskje jeg får etter operasjonen. Er dere fornøyd med resultatet, ingen anger? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå