Carina har to små gull Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Har jo gått med regelmessige kynnere siden mandag. Idag tidlig gikk slimproppen med litt blod i. Da klokken var 1500 idag begynte jeg å mistenke at jeg lekket fostervann. Fikk komme inn til føden på sjekk. Var ikke fostervann, hun trodde det heller var mer av slimproppen. Hun sjekket modning og jeg var veeeldig moden og tøydelig. Var veldig tynt der inne sa hun. Jeg hadde 2 cm åpning så alle disse kynnerene denne uka har gjort jobben sin. Hun strippet meg. Dro hjem og jeg har hatt sterke mens smerter siden som kommer nå hvert 6 min og varer i 40 sek. Kjennes sterkere ut enn kynnerne. Nå sitter de i ryggen og nederst i magen og jeg har et enroemt nedpress og jeg må puste meg gjennom de. Så vil tro det er rier jeg kjenner. Siden jeg var så veldig moden og tøyelig trodde hun ikke at fødselen ble å vare lenge. Nå håper jeg på baby snart
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 jippi jippi;) nu skjer det nokka endeli:) e sååå spent på dine vegne at du ana ikke:) snart kjem lillemor di te verden <3<3 tenk masse masse på dæ,masse lykke te vennen:) stooooore klemma:)
Amy*75 Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Det unner jeg deg!! Syns du har hatt "fødeklar" på statusen din lenge nå Vet ikke om dette er din første, men jeg hadde mye kynnere før forrige fødsel og fikk beskjed om at jeg var veldig moden da det satte skikkelig igang. Tok sin tid likevel, så hvil mellom slags, husk å puste avslappet og fokuser på at du snart får møte bebisen din! Krysser fingre for kjapp og grei fødsel, lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Kjære Carina:) Dette er jo som musikk i mine ører:) Når er det ikke lenge til gullet kommer ut og hilser på mamma og pappa:) Varm klem og masse lykke til......
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Masse lykke til, håper du sitter med baby i armene snart!!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 ÅÅÅÅ så spennende Carina:) Satt akkurat å skrev til deg på grav.slitere. Innen i morgen tidlig har du helt sikkert tulla di i armene dine:) Masse lykke til:) Stooor klem.
Carina har to små gull Skrevet 29. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2011 Takk jenter Har prøvd å sove noen timer selv om det ble minimalt, var bare å stå opp igjen da jeg syntes det er et helvette å ligge. Mye bedre å gå, stå eller sitte. Riene sitter i ryggen og varer opptil minuttet og kommer med 5-6 minutter. Godt overlevelig enda. Lar mannen sove enn så lenge.. så får jeg finne på noe å se på.
Lillemy36 Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Masse lykke til Carina, dette går veien skal du se:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå