Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Skal babyen virkelig sitte å skreve sånn med beina ? Har hatt bæretøyet siden barnet var nyfødt, men barnet sitter jo så merkelig med beina at det bare blir grin, nå er hun 5 mnd og jeg har fortsatt ikke fått det til... Hva er det jeg ikke forstår med bæretøyet mitt ?
Gjest ->>- Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 I likhet med de andre gode bæreselene skal jo ungen sitte med beina relativt spredt, ja. Vekten skal fordeles utover beina. Men har du babyinnlegg til den? Har du forsøkt et google bildesøk eller et søk på youtube for å se om det er noe du gjør annerledes?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Det er sprikingen med bena som gjør at ikke hoftene blir overbelastet. Sprik er bra :-) Sjekk på internett hvordan andre fester barnet for å sjekke at du gjør det riktig :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Har hatt babyinnlegg , men det vokste hun fra relativt kjapt.. Har sett på youtube der ser jo alt så grådig enkelt ut, så tenkte å høre her sånn at jeg kan få ærlige meninger
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Ja barnet skal sitte slik med beina. Alle gode bæretøy har slik sittestilling. Når de sitter og skrever slik blir tyngden fordelt og barnet risikerer ikke belastningsskader. Du må huske at små barn er myke, så det er ikke ubehagelig, tvert imot. Har Beco Butterfly selv og den er super både til lillebror og storesøster. Begge sitter kjempegodt i den, liten som større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå