ingalinga77 Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Jeg er i uke 34 og har absolutt ikke lyst på middag lenger..er akkurat som om magen sier i fra om at jeg ikke skal presse mer ned i den:)godteri og is derimot, er det ingen vansker med å få ned:( Stakkars babyen, blir vel født med sukker abstinenser!! Har gått opp rundt 10 kilo, og har symfysemål over den grønne stripa-grøss! Får vel en 5 kilos sukker baby:) Er det flere som meg???
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Høres ut som meg i mitt forrige sv.skap. Fikk en på 2970 3 uker før termin, så ikke sikkert ut som ungen blir så stor. :-)
sheba83 Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Du er ikke alene er 32+2 i dag og middag frister ikke lenger. blir uvel på tanken bare... men is og snop sklir ned prøver å begrense det litt da. skal til jm i morra jeg, så er spent på hvor mye SF målet har steget siden sist. vekta har faktisk holdt seg rimelig stabil. nå har jeg nok å ta av til vanlig jeg da... sønnen min var 4015 da han ble født for 1,5 år siden, så er spent på om det blir mere på nestemann. skal på vekstestimering om litt over en uke.
gulda Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Har egentlig slitt med det hele svangerskapet. Har måtte kutte en og en ting, for de gjør meg så kvalme -bare tanken på kylling og ris f.eks får magen til å velte seg. Kan ha noen få ting, men sitter stort sett med litt salat mens de andre spiser middag. Er så kjedelig, og håper det retter seg når babyen kommer! I begynnelsen tålte jeg ikke søte ting, men jeg har også såååå lyst på søtt nå, spesielt kaker! Ferske hjemmelagede kaker kunne jeg levd på! Heldigvis har jeg ikke ork til å bake, he he.. ;o)
J3F Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Hei Akkurat likt her:) Er i uke 28 (+4), og klarer ikke en gang lukten av middag. Tanken på brun saus får meg til å brekke meg:( Heldigvis er det finvær nå og perfekt for grilling og matlaging ute! Kaker og søtsaker derimot...ingen problemer der nei! Prøver å begrense meg, men tenker på sjokolade hele tiden.
froeken Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Har det akkurat likedan og har hatt det slik i alle mine tre svangerskap. avtalte med kostholdssykepleier på sykehuset (fikk sv.diabetes med nr 2) at det da var bedre å spise en brødskive til middag enn å kutte ut å måltidet. Så det gjorde jeg og det gjør jeg nå også når det er noe til middag (som jeg lager selv) som jeg ikke har lyst på. Pass bare på å spise mat, da trenger man ikke å ha så dårlig samvittighet for søtsakene man stapper i seg
trippeltopp Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Jeg hadde det slik de første fem månedene. Hadde overhodet ikke lyst på noe middag, og slet dermed hver dag for å finne på noe.. kjedelig å velge middag til hele familien når alt høres crap ut :/ Gjaldt i og for seg ikke bare middag - jeg hadde rett og slett lite lyst på noe annet enn frukt og grønt. Heldigvis gikk det over, og nå smaker middag godt igjen Var slik med førstemann også.
ingalinga77 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2011 Godt å høre at det ikke bare er meg som sliter med middagen:) Nå som gubben er bortreist i flere uker er jeg jo nødt til å lage middag til mine to barn ihvertfall-kjedelig når man ikke har lyst på noe selv:)
sheba83 Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 Mannen min er også borte, ha vært det i 3 uker allerede og kommer ikke hjem før om nye 3 uker da er det jammen ikke lett å stå å lage mat til gutten min når jeg ikke har lyst på noe. er også her bra vær for tiden så det blir litt grilling. i dag hadde vi grillet laks og det var ikke så aller værst SF målet hadde steget siden sist ja, men JM fant ut at tulla i magen er i seteleie. så det kunne forklare høyt SF mål. Så nå gjennstår det bare å se på UL 9 mai om hvor stor hun er og om hun har tenkt å snu seg rett vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå