Tante Blås Squaw Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Får meg ikke til å se på - er redd jeg skal implodere av rent kjerringsinne ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Jeg får helt spader av han der Simen!!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 alle de som er der er tragiske, men han høye med det lange krøllete håret, han tar kaka!!!! kjenner jeg blir sint og sur og forbanna og provosert og MYE MER bare jeg SER han!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 nå har jeg aldri sett på dette før, men følte en tvang til å glo litt akkurat nå Jeg syntes han Lars Petter var veldig søt og god mot de eldre damene jeg Han var kanksje litt ukonvensjonell, og det fenget ikke alle beboerene, men han fikk dem til å trekke på smilebåndet, og var genuint interresert i dem, og det varmer mye om et gammelt hjerte Men hun vegitarianer jenta (Karoline eller no) som fikk anfall av at de andre spiste på mac'ern, hun virker litt vel skjermet i verden. Det er da virkelig ikke slik man tar opp ens mening og prøver å endre andres syn? Skulle tro et menneske over 20 år visste mer enn som så? Min sønn er flinkere til å overbevise om sine meninger enn henne jo, og han er 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå