Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Tenker sånn til pent ? Skrev innlegg under her også, men har veldig lyst å kjøpe en til 3 åringen min. De har den på edla.no pg den har mørk bukse og hvit overdel. Nydelig ! Men er han for stor for det nå tro ?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Jeg vil si at matrosdress passer til en "toddler". Så lenge de bruker bleie, stabber hjulbeint avsted og er små er det søtt med matrosdress. Når de begynner dra i været, bli mer langlemmet og stor gutt ser det litt latterlig ut. En 1-2 åring er definitivt søt i matrosdress, en 3-åring er helt på grensen til å bli latterlig. Synes jeg da, du må gjerne være uenig
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Det har jeg også lurt litt på igrunn.. Dem selges jo i den størrelsen, så vil tro det er normalt?! Lurer på hva andre mener..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 HI her. Jeg er usikker, så det er derfor jeg spør. Og det er forskjell på matrosdressene også. Han hadde en i str 86, og den var slik at den ikke kunne passet et større barn enn 1,5 - 2 år. Men den på edla tror jeg kan fungere. Gutten på bildet er vel også kanskje 3-4 år ?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Kjempe fint til en 3-4 åring. Å synes at noe ser latterlig når et barn går kledd sånn eller slik...hallo??
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Matrosdress på unger ser bestandig dumt ut.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 ...og så jeg som kunne tenkt meg matrosdress til poden på 6 år??? En treåring er iallefall ikke for stor!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Matrosdress er utrolig harry og barn er alltid for store for det!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Gi oss link til dressen da.. Er jo forskjell på matrosdressene også, noen er barnsligere enn andre.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Her inne er jo ALT harry har jeg skjønt. Dress er harry Festdrakt er harry Matrosdress er harry. Javel. HVA er ikke harry å kle guttungene i da ? Det skal fungere både til dåp, konfirmasjon og 17 mai.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 hvis man kjøper sånn skikkelig matrosdress er det kjempefint helt opp til skolealder!! Da mener jeg ikke disse look-a-like, men de "ekte". Aner ikke hvordan jeg skal forklare. Matrosdress på gutter er nyyydelig! Bare kjøp du, HI...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 Noen her inne synes dress er harry, noen synes festdrakt er harry og noen synes matrosdress er harry, du hadde vel ikke regnet med at alle skulle være enige? Om du vil ha min mening så synes jeg dress er fint til veldig pyntede anledninger som bryllup o.l. Festdrakt til gutt er fint opp til skolealder, eldre enn det bør det være en skikkelig bunad eller ikke i det hele tatt. Matrosdress er ikke noe jeg ville puttet på guttene mine uansett alder, men kan skjønne at andre synes det er søtt på veldig små gutter. Når guttene er ute av bleia synes jeg det blir som en 3-åring i sparkebukse, det hører babytiden til. Selv har guttene mine gått i hjemmestrikkede bunader til de var 2-3 år gamle, etter det har de pyntet seg i dressbukse, skjorte og slips. Passer til både dåp, konfirmasjon og 17.mai
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #14 Skrevet 28. april 2011 Synes godt en 3-åring kan ha matrosdress:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 Måtte sjekke på edla. Den dumener ser fin ut, helt ok til 3 åring :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Takk for svar alle over her. Skal tygge litt på det. HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 Jeg liker ikke matrosdresser eller matroskjoler, så for meg er det ikke fint på noen barn uansett alder.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 Jeg synes matroskjoler og dresser er veldig søtt, mest på babyer under 1år da. Begge mine jenter hadde matroskjoler, de var vel rundt 9mnd den første 17mai... Men kan gå til en 3åring også...ville ikke hatt det på .4.5åringen min, men 2.5åringen min kunne jeg hatt det til:) Synes grensen går ved ca 3år... Men husker broren min hadde det på et fotograf bilde når vi var små, han var vel 6år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå