Gjest Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Huff. Merker jeg begynner å bli sjalu nå når det gjelder mannen min. Det er ei på jobben hans jeg absolutt ikke takler mer! Han har vært på byen med jobben et par ganger og da har ho vært med og det er jo greit, men det plager meg at ho er så innpå han hele tiden! Gikk inn å glana på hennes facebook siden nå og på fredag når de hadde vært ute hadde ho skrevi på statusen etterpå at ho hadde en fantastisk fredag. Idag er jobben på restaurant, men på hennes side står det at de er på kick off med jobben ... Det visste ikke jeg ... Og ho kjeda seg idag så da laga ho en høne (av alle ting) i papir til mannen min ...? Ho mener heller ikke at kyssing osv. er utroskap så merker at nå begynner jeg å bli litt sjalu her! Stoler på mannen min, men ikke ho
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Kan du ikke fortelle mannen din hva du føler? Så kan kanskje han ta litt hensyn...
Gjest Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Skal snakke med han når han kommer hjem etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå