Gå til innhold

Hvorfor er facebook knappen her fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de ikke fjerne den så folk kan begynne å komme tilbake til dib..er så dødt her og det er fordi de gjør det lite brukervennlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis samsvar mellom det admin her inne og resten av verden mener med "fjernes rett over påske".

Skrevet

Nei, tydeligvis ikke. Har sendt dem flere meldinger, men de regner vel med vi har glemt det....Kjenner flere som sluttet å være her etter de fikk den knappen

Skrevet

Du kan ikke ha vært her inne særlig lenge om du faktisk fortsatt tror at de som driver DIB bryr seg en døyt om brukernes ønsker.

Skrevet

Har vært her i 6 år. Men jo, jeg trodde faktisk at når de sa den skulle fjernes så ble den det.

Skrevet

Hvorfor er det så mange som vil ha fjernet den den facebook-knappen?

Har sett flere innlegg her om det i det siste, men har ikke fått med meg hva/ hvorfor?

Hadde ikke tilgang til Internett da den knappen kom så jeg er litt uvitende;)

Skrevet

Har noen av oss noen gang trykket på den dumme knappen? Jeg holdt på å gjøre det med uhell en gang. Håper den er borte snart. Dum knapp!

Greit nok at det har vært etterlyst like knapp her inne, men det skulle ikke ha noe med facebook å gjøre. Det skulle også være mulig å like alle svar, ikke bare hovedinnlegget. Klarer de ikke det er ingen knapp bedre enn en fb knapp. Mener jeg da... :)

Skrevet

Jeg tipper at DIB tjener endel på å ha den avtalen med Facebook?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...