solei Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Mannen er bortreist og har ikke tilgang på nett. Fikk en uventet rekning som må betales før han kommer hjem. Kan han overføre penger til meg via telefon?. Vi har samme bank og er gift. Noen som vet?
tryde Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Kommer du ikke inn på hans nettbank da? om ikke så kan han fint overføre penger via tlf om han har telefonbank
solei Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 Nei, det går vel ikke når vi har seperate kontoer. Må ha hans kort da, vel.Tror heller ikke han har kontofon. Irriterende altså. Var en sports rekning som plutselig skulle betales kontant og det var glemt å gi beskjed om det.
mT3 Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 han kan vel ringe banken for å få de til å overføre penger, eller om dere har lokalbank og samme rådgiver så kan du ta med regninga dit. Om ikke banken ordner det så er det jo bare å snakke med di som sendte regninga og si når de får betaling, så dere slipper purring/inkasso e.l
Kaffemocca Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Jeg vet ikke om det er sånn i alle banker, men i min bank gjør de det hvert fall over telefon. De vil ha opplysninger om den pengene skal ut fra for å være sikker på at det er rett person, mottaker trenger de bare kontonr til:-)
solei Skrevet 28. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2011 Vi får prøve imorgen. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå