Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Min venninnes søster, som er lesbisk, ble for et par år siden voldtatt på vei hjem fra en bytur. Aldeles grusomt selvfølgelig. Jeg vet hun har vært hos psykolog og fått mye hjelp der til å bearbeide det. Her om dagen fikk venninnen min og jeg høre om en annen bekjent som var blitt voldtatt. Da klarer venninnen min og si at det er nok ikke like ille for hun som har blitt voldtatt nå, for hun er tross alt heterofil. Hun mener altså at voldtekt er et værre overgrep mot lesbiske fordi de ikke tenner på folk med pikk! Jeg er målløs!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Oi... Lyset er på men ingen er hjemme skjønner jeg! Datt hu fra stellebordet når hu var liten eller?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Ja, vi heterofile kvinner tenner jo på pikk generelt. Til og med når den sitter fast på en mann som overfaller oss og tvinger den inn i oss med vold. Enig med hun over: her må forklaringen ligge i hardt dunk i hodet. Så utrolig idiotisk!
Tante Blås Squaw Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Folk som har vært utsatt for sånt faenskap har lett for å si de rareste ting i rent drittsinne og frustrasjon.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Fy fader,er det mulig?? Skal love deg at det virkelig ikke er verre,det er like gale.Du blir tvunget til noe meget intimt ,hetro eller what so ever!Du blir ødelagt,og merket for livet!Uansett kjønn og legning!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Er litt enig med Hjemmetråkkende Squaw. Tror at mennesker som har blitt utsatt for slik grusomhet sier merkelige ting for å beskytte seg selv og for å slippe å ta det innover seg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Var vel ikke hun som sa det som hadde blitt voldtatt, men søsteren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå