jente_80 Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 har termin 22. mai, men etter en rutinekontroll i dag fikk vi kontrabeskjed. På mandag 2.mai blir det planlagt KS!!! hjelp....! Dette pga liten vekstprogresjon og seteleie. Det kom brått på, for å si det mildt. Har fått noen timer til å fordøye dette.... så det går fint I helga blir det siste innspurt med shopping og ordning.... Får da dessverre ingen alenetid i permisjonen Og må starte på jobb igjen 3 uker før planlagt... men det skal bli deilig å se den lille jenta vår uansett wish us luck!!!
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Spennende!! Godt de passer godt på dere:) Kjempemasse lykke til, og ikke slit deg ut i helga! Bedre å samle krefter og slappe av:)
turbo Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Oi så spennende! Det blir en spesiell helg:) Kan jeg spørre om hvor ''liten'' vekstprogresjonen var? Er det hovedgrunnen til at de gjør ks allerede nå? Ønsker deg masse lykke til!
Fica Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 jeg sniker også i køen. har termin 27 mai men fikk keisersnittdato 9 mai. pga morkaken ligger foran og blør stadig vekk. plutselig fikk man veldig mye å ordne på liten tid! samtidig som man egentlig ikke skal gjøre for mye pga fare for blødning. tidsklemme
jente_80 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2011 Hei hei! Litt spesiell helg ja, kan man si Men det går nok bra. Legen sa i dag at hun ikke hadde vokst så mye siden sist kontroll for 14 dager siden. Jeg har vært på vekstkontroll med 14 dager imellom, og målene rundt både mage og hode hadde ikke forandra seg så mye. I tillegg sitter hun på rompa, og har det litt trangt også. Så det er nok en god kombinasjon av alt dette tenker jeg. Hadde hun ligget i hodeleie hadde de satt igang fødselen i neste uke. takk for ønskninger! Vi er 2 meget spente førstegangsforeldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå