Gå til innhold

Er det fint i Krakow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et sted dere kan anbefale for ei langhelg?? Eller er det andre storbyer dere heller vil anbefale? Skal evt dra uten barn, kun mannen og jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Krakow for mange år siden,og det er en kjempefin by. Mye vakkert å se,gode resturanter og billig.

Men det spørs jo på hva dere skal da. Det er nok ikke den mest romantiske byen tipper jeg.Da ville jeg heller reist til italia,roma eller paris. De har jo rykte på seg for å være svært romantiske:)

Skrevet

Kjempeflott by!

Hvis man i tillegg er litt historieinteressert, er det jo midt i blinken! En kan dra i konsentrasjonsleirene, besøke saltgruvene, kikke på den fantastiske Maria-kirka i sentrum eller kikke på alt det rare i markedshallen i sentrum.

Tror man kan få det minst like romatisk som i Roma (som jeg elsker) eller Paris der, om ikke enda mer :) Og så gjør det jo ikke noe at det koster en brøkdel av prisen å både reise dit og oppholde seg der i forhold.

Skrevet

Absolutt! Krakow er vel den eneste byen sammen med København som jeg SKAL tilbake til, uansett. (Jeg sammenligner de ikke, altså..:P)

Vakkert og unikt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...