Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Var for dum og ukonsentrert til at jeg greide å avslutte videregående (men blir kanskje til at jeg prøver igjen til høsten) Er for rastløs til å holde ut med det samme hele dagen, lærer utrolig sakte og glemmer fort. Ikke har jeg førerkort da jeg måtte lære absolutt alt på nytt hver gang jeg skulle øvelseskjøre med noen, så jeg ga rett og slett opp. Hjernen min fungerer ikke for noe som helst... Nå vil jeg ut og søke meg jobb, men hva kan passe til meg? Jeg trenger jo helt klart en tålmodig sjef med god tid til å lære meg opp...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Har du barn som du tar deg av? Regner med du ikke trenger å lære barnestell på nytt hver dag, så kanskje barnehage/sfo hadde vært noe for deg? Har du sjekket om du med dine lærevansker har krav på en annen form for læring?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Har du noen spessiel hjerneskade siden du sliter med disse tingene eller har du bare ikke prioritert arbeid så høyt tidligere. Hvilke interesser har du? Hva liker du å holde på med? Uansett tror jeg du må inse at du må venne deg til å holde ut med ting du ikke synes er så veldig spennende i lengden. Slik er det med de fleste jobber, spessielt de du kan forvente å få uten noen utdanning. Du trenger ikke en tolmodig sjef. Du trenger en streng en som "tvinger" deg til å holde ut. Det er mange jobber som krever lite hjernekapastet. Om du gidde finnes det mye du kan gjøre. Du kan for eksempel jobbe ved samlebånd, skrelle bananer, hente søppel osv.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 18:27, du skulle bare holdt deg for god til å skrive her i det hele tatt.... Jeg er ikke for lat til å holde ut, ei heller har jeg ikke hjerneskade! Men jeg har store konsentrasjonsproblemer og dårlig evne til å huske ting, derfor har jeg store vansker med å lære noe!!! Skaff deg for all del litt vett og sympati...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Om du har store konsentrasjonsproblemer så er det jo en eller annen feil i hjernen din, altså en hjerneskade/sykdom/utviklingsfeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå