Tante Blås Squaw Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Jeg leser "Avalon" av Marion Zimmer Bradley for tida, der handlinga er lagt til kong Arthurs tid. Typiske navn i boka (og Arthur-sagn forøvrig): Jenter: Morgaine Morgause Gwenhwyfar/Guinewere Raven Calla Alienor Meleas Igraine Gutter: Lancelot/Lancelet Balin Gorlois Taliesin Uther Lot Cai Gawaine Galahad ...og Kevin. KEVIN! Jeg har liksom alltid trodd at Kevin var et ganske nytt navn, sikekrt yngre enn 100 år, men det er altså steingammelt i Storbritannia. Kevin dukker opp i en drøss sagn (takk til Google!), oftest er han en bard som imponerer kongene med harpespill, sang og historiefortelling.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Hva er det med folk her inne i dag da? Makan til sure kjærringer...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Fy f... jeg er glad jeg ikke levde da ville ikke likt å hete Morgause eller Alienor!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Jepp, Kevin er et gammelt navn. Kevin er fortsatt et navn som er grusomt på norske unger.
skinnfilla Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 liker navn som Lanselot,Elliot ååå fine! Men Squaw du må aldri finne på å si at du leser bøker! Er du blitt gal? Det er jo å skryte det.... Jeeze så mye sur avfallsfrukt det var her inne i dag da?
3 nøtter til Askepott Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Herregud så mye sure fitte kjerringer det var her idag da.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Jg tror ikke jeg kunne kalt en sønn Kevin,de blir liksom litt ....kriminelle her jeg bor. De andre navnene på Kong Arthur mener jeg passer best på hest:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå