Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Er det mange som har tatt seg fri eller droppet planer i morgen for å se på bryllupet? Jeg har egentlig lagt planer men har mer lyst til å mure meg inne og se på tv, he he;)
Willy Wonka Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Jeg er hjemme i permisjon med yngstemann, så jeg har TV'n på og skal se på. Men jeg sitter ikke benket foran tv fra start til slutt, men får med meg det viktigste!! Alt kommer egentlig an på hvordan min 11 mnd gamle sønn synes det er.....
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Nei, det trur jeg at jeg dropper... ;-) Dattera til mannen på den andre sida, har faktisk tatt turen fra Nederland og til England... Så interessert er hu i bryllupet. :-) (ikke invitert, men skal vitne det fra folkemengden). Hver sin smak. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Skal få med meg det jeg klarer Har dog ikke akkurat tatt fri fra jobben, hehe. Gleder meg vilt til å se kjolen, vielsen og generelt oppstyr og oppstas! Et sikkert tegn på at man begynner å bli gammel, antagelig.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Jeg skal på jobben, men regner med å få med meg noe sener på dagen. Når i morgen gifter de seg?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 http://www.princeofwales.gov.uk/content/documents/RWOP_V2.pdf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Får jeg bestemme over fjernkontrollen, så skal det sees ja .. tilfeldighetene vil ha det til at vi begge er hjemme på dagen i morgen, så spørs om det går (han er overhodet ikke interessert i kongelige bryllup på TV'n)
Tante Blås Squaw Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 Nei, interesserer meg ikke for sånt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå