Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 noen som har noen tips til en høygravid kvinne som ikke klarer å tenke selv..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 I går stekte jeg en pakke kjøttdei , med løk, hvitløk en boks tomat, kryddret . Så kokte jeg to pakker firstprce pasta med ostesaus, hadde ost på toppen . Godt var det.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 potetstappe, med hvitløksmør, litt løk, pølsebiter ost og cherry tomat på toppen. gratineres.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 I dag blir det fiskepudding i hvit saus med poteter og gulrøtter. Enkelt å greit i det fine været
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Pølsegraten m/pasta og grønsaker m/ost som gratineres Kjøttboller og pasta/pommesfri. Eller det enkleste...pita pizza...smør tomatsaus over pita brødene, ta på kjøttdeig og ost og inn i stekeovnen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Bacon og løk pasta:) Fres bacon og løk i panna en god stund. Ha i litt creme fraishe (?) salt og pepper og bland sammen med kokt pasta:) Kjempegodt og veldig enkelt.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Her er det så flott vær at vi har grillet hele uken:=) Da er det bare til og hive det du vil ha på grilen. Dette er det vi har grillet: 1. sommerkotteletter 2. kylligfiller 3. svnefille 4. pølser 5. hamburgere 6. laks Som tilbehør kan du fek koke poteter, ha ovnsbakte potetbåter eller bare bakt potet. Div salater, potetsalat, ris...og saus om du vil ha det;)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 Hm her var det mye jeg ikke har hørt om før; kylligfiller og svinefille ;-) Da jeg var gravid ville jeg blitt helt forstoppet av mange av tipsene her... Foreslår: Pastasalat m kyllingfilet, aspargesbønner, brokkoli, cherrytomat, ruccola, pinjekjerner og vinaigrette Ovnsbakt laks med nypoteter og en stor grønn salat (blir smarte barn av omega-3) Pai med fyll av spinat, egg og ost (jern og proteiner er fint for mor og barn :-) En god biff med asparges, stekte tomater og potetbåter (mere jern :-) Fiskesuppe- frossen findus fiskesuppe, tilsett en laksefilet i biter på slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå