Gå til innhold

Hva har dere i lån og lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent på hva vi kan få.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vi har vel tilsammen ca 620 000kr pr år (både min og gubbens inntekt) og lånet er på ca 1,65 mill =)

Skrevet

jeg tjente 400.000 i fjor og sambo ca 320.000, men vi har ikke huslån da :/

Skrevet

Akkurat nå har vi lite lån, "bare" 1 mill på tomten vi skal bygge på, men vi betaler sykt mye i husleie der vi leier da, så totalt utgjør det like mye som om vi skulle hatt lån på 4,5 mill. Det går helt greit. Vi svømmer ikke akkurat i penger siden vi har 4 barn (betaler bl.a ca 7000 kr i mnd på bhg/SFO), men klarer oss fint. Tjener ca 950 000 kr i året totalt.

Skrevet

jeg tjener 600000 og har 1,6 mill i lån.

Skrevet

Er enslig forsørger, med nesten 500.000 i lønn. I tillegg kommer bidrag og trippel barnetrygd. Har 1.850.000 tilsammen i huslån og studielån.

Skrevet

500.000 i året + barnetrygd

Har nesten 3.000.000 i lån

Skrevet

Jeg er alene og har 450 000 i lønn, har lån på ca 800 000.

Skrevet

Vi har fått første lån nå.

Vi har studielån fra før begge to, men ingen andre lån (utenom boliglån da). Vi får 1,8 ca. Da er det husleie i tillegg. Og tjener vel omtrent 800 000 til sammen.

Gjest thricane
Skrevet

Brutto inntekt for begge i fjor var på ca 900 000. Vi har totalt 2,8 i lån. Det er hus + bil + studie

Skrevet

Jeg synes mange av dere har mye i lån i forhold til hvor mye dere tjener! HI - det er jo ikke bare snakk om hvor mye dere kan få, men hvor mye dere faktisk vil være i stand til å betjene uten å forsake altfor mye.

Vi har samlet inntekt på 1.6 tror jeg og har 2.5 i lån totalt, synes det holder i massevis!

Skrevet

Vi har ca 900000+ i året og 1.8 mill i lån.

Skrevet

Jeg tjener 450, mannen 750. Har 400 i huslån og 1 mill på båten. Båtlånet betaler vi MYE på og er ferdig med den innen 6 år, båt stiger tross alt ikke i verdi så da kan man ikke være ferdig med å betale etter 20 år.

Skrevet

Vi fikk lån på 3 mill. Og har ca. 850 000 til sammen. Og ut ifra budsjettet vi har satt opp skal vi klare det. Takk for svar. Venter bare på det rette huset nå :-)

Skrevet

husk å ta høyde for renteoppgang - det hjelper ikke om man klarer det med dagens rente om man ikke tåler at renta går opp :/

Vi tjener ca 1.1 mill tilsammen og har 2,3 i lån. Vi tjente ca 1 mill når vi gikk til banken og ba om lån og fikk finansieringsbevis opp til 2,9 mill

Skrevet

Vi har en samlet inntekt på ca 750 000 og boligkredittlån på 2 mill, det kan disponeres til hva vi vil, hus, bil, båt, Har da ca 1,5 mill i husgjeld.

Skrevet

Vi har samlet inntekt på ca 750000 og lån på 3,3mill men vi har utleieleilighet som vi får inn 10 000 i mnd.

Skrevet

Samlet inntekt på ca 1,1 mill. Har 1,5 mill i boliglån, ingen andre lån, og vi har det romslig økonomisk.

Skrevet

Banken har kalkulert med en rente på 7%. Og det er det vi har lagt inn i budsjettet og skal klare. Med en rente på 3,2% nå, skal vi klare å spare en god del. Økonomiske begge to, og klar over at det blir ingen dyre ferier med det første.

Skrevet

har en samlet inntekt på 920.000 og har 1.570.000 i boliglån, samt ca 500.000 i annet lån.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...