Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 I dåpen til datteren min for litt over 1 år siden hadde søstra mi med seg sin nye kjæreste (hadde kanskje vært sammen i 3 mnd). I min manns familie er det vanlig med alkoholservering i dåp, og svigerfar bjød gjestene på det. Min søsters nye kjæresten ble det man kan kalle god og full. Satt å skrøt av alt han hadde gjort og ikke gjort. Så begynte han å diskutere innvandrere. Min far er gift med en utlending, så mine brødre er mulatter. Han fikk beskjed om å roe seg, for det tar seg ikke ut å diskutere slikt når det sitter to der som er halvt norske. Vel det endte med bråk, og enda på visa var at de dro. Men i stedet for å bare gå, så begynte han nye kjæresten å bråke igjen. Og utfallet ble ikke så bra.. Jeg har sagt at jeg ikke vil ha noe mer med han å gjøre pga denne episoden. Han kunne kommet å bedt om unnskyldning for sin oppførsel, og da hadde det på en måte vært greit. Men det har han ikke gjort. Og en annen ting, om man ikke klarer å styre alkoholinntaket sitt, så mener jeg at man ikke bør drikke. Alt er ødelagt mellom meg og min søster nå, egentlig litt synd. Er jeg urimelig?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Huff, nei. Du er ikke urimelig!! Hadde jeg vært søsteren din, hadde jeg vært dritflau! Det minste han kunne ha gjort er å si unnskyld. Snakk om å drite seg ut foran svigerfamilien!! Forstår deg veldig godt, men innmari synd det har ødelagt mellom deg og din søster...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 enig med deg. Sånn oppfører man seg ikke. og han burde bedt om unnskyldning. jeg synes din søster bør finne seg en bedre kar
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Prøver å legge det bak meg, men er ikke lett når jeg blir påminnet om dette gang på gang.. Men som jeg tenker, ikke jeg som har gjort noe galt..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 For en idiot! Synes IKKE du er urimelig i det hele tatt. Men uansett så synes jeg ikke alkohol hører hjemme i en barndåp..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Jeg tenker at han kanskje var drit nervøs for å møte så mange nye mennesker på en gang (som i tillegg er svigerfamilien), og det ble litt for mye innabords. I ettertid er han kanskje så flau, og er en person som har vanskelig for å snakke (be om unnskyldning) i edru tilstand. Det er ihvertfall ikke søstern din sin skyld uansett....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Vet at det ikke er søstern min sin skyld, og hun har ikke fått skylden for det. Dette er en mann på 40 år, og vi var ikke så veldig mange, og vi hadde møtt han før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå