Gå til innhold

Noen som har kjøpt stellekommode Leksvik fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har nemlig jeg... og nå sliter jeg litt med å finne en stellepute som passer til denne kommoden. Selve "stelledelen" er på 56x82 cm, og da skal man liksom stå og stelle babyen fra den lengste siden (om dere skjønner) Men alle stelleputer jeg ser på har str 64x50 og da skal man legge babyen langs den lengste siden (64cm) men det passer ikke sammen med stellebordet mitt, da det bare er 56cm...

For slik kommoden min er konstruert så blir da babyen liggende langs langsiden på kommoden, og ikke kortsiden.. herregud jeg er rævva på å forklare..

Noen som skjønner og som har tips, eller noen andre som har det samme problemet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sammen med stellekommodene fra Ikea kan du bruke Gullunge stelleunderlag og Gullunge trekk. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70025318

Siden kanten er oppblåsbar og bøyer seg oppover, så blir den kortere enn målene angir.

Dette stelleunderlaget ser "billigere" ut enn mange av de du ser i vanlige babyutstyrsbutikker, men jeg syntes det fungerte fint. Dessuten er prisen snill, så jeg hadde et på hytta, et hos besteforeldrene osv.

Skrevet

har sett på denne, men er den ikke litt slapp? Har det for meg at den blir så slapp, etterhvert som luften forsvinner, men du synes ikke det? Vil egentlig ha en slik god gammeldags skumgummipute med vannavvisende trekk.

Kan man kjøpe trekk til dette underlaget? hvor ser du det? er det jeg som er blind? hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...