konemor med gutt+spire:) Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Jeg vil ha en duo barnevogn som kan brukes i terrenget (hompete grus veier, skogs vei, snø slaps og is). Den må være lett og trille, liten sammenslått og som kommer seg fram. Jeg har sett på oth vognene og tfk men synst ikke de er så fine når sprts delen skal på.... vil helst ha fire hjul... noen som vet om en som er god og ikke så tung å trille? hadde emmaljunga edge duo til første mann, men den var så tung og stor når den var sammelagt i tilleg var den ikke sååå god på skogsveier... finnes det bedre alternativer?
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Vi har Simo duo og har vært veldig fornøyd med den... :-) Tenker å bruke den til tulla som kommer i september også... Den har vært veldig god å trille i alt fra byområdene til skogsområder, og spesielt god på vinteren! :-) Den er riktig nok ganske tung når du legger den sammen, og den tar litt plass, men den er IKKE tung å trille... :-) Jeg elsker vogna... Veit ikke om det var helt det du var ute etter... Men det var mitt tips. :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Emmaljunga!! De som har trillet den/lånt den har alle vært overraska over hvor lett den er å trille og løfte. Jeg er veldig glad i den vogna om vinteren. Solid og lett å trille.
Tante Bassa Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Enig med Ane Simo er en utrolig god vogn å trille i ulendt terreng, og i snø og slaps. Liten er den kanskje ikke, men...
konemor med gutt+spire:) Skrevet 28. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2011 hvilken emmaljunga vogn da?? vi hadde edge duo og var ikkke imponert! den var tung å trille, og understellet var så lavt at kom det noen store steiner så kom vi ikke lenger. og tok alt for stor plass sammenlagt. elers var den kjempe god, men velger ikke den igjenn. var ypperlig da vi bodde i byen, på buss og butikker. men her på b ygda om våren var den ho åpløs om man skulle i gapahuken å grille. er ikke simo litt det samme som emmaljunga da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå