*Lissi* Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Gutten min på 5 år har slitt med å bli tørr på nettene. Var til legen rett før påske og fikk slik alarm matte. Har enda ikke prøvd den, for var tørr hele påsken. Han var jo så stolt selv:-) Tirsdag var det i bh igjen, og har da hatt uhell de 2 siste nettene. Han har en tendens til å gå og holde seg. Tenker at det kanskje er grunnen til at han er uheldig om natten. Noen med erfaring?
Hufsla Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 om han går å holder seg kan det godt ha en innvirkning på lekkasjen på nettene. Snakk med gutten om det, og innfør tissetider. At han går på do f.eks annenhver time i barnehagen. Ikke farlig om det ikke kommer noe, men poenget er å innføre dovaner og ta seg tid til å tisse. For vår del er ikke problemet så stort på natten, men om dagen. Nå er gutten min 7 år, og det hjelper seg, men han gidder ikke å gå på do. Han har så mye annet å gjøre :-) Jeg husker at da jeg var fem så hadde jeg samme problemet, og jeg husker at grunnen var at jeg ikke gadd, det var så kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå