Gå til innhold

Hvor mange heer har fargen caffelatte i huset sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre venner som uavhengig av hverandre har valgt denne fargen. I tillegg har en venn av foreldrene mine nettopp malt med den, og nå vil foreldrene mine også gjøre det. Den er litt i meste laget populær, synes jeg. Ikke er den spesielt fin heller... mannen min kaller den for "tynnskit"-fargen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den i ett stort rom hvor den ser veldig lys og mer hvit ut enn "tynnskit"-aktig ut. Vi hadde den på begge baderommene også, men de malte jeg kritthvite uten å spørre mannen om lov først for et par mnd siden. Han endte heldigvis opp med å være helt enig med meg ;)

Skrevet

Jeg har i hele stuen + trappeoppgang, MEN til mitt forsvar så malte jeg i 2004 ;)

Skal snart bygge nytt, og da blir det ikke Caffe Latte, for å si det sånn ;)

Skrevet

Trodde egentlig caffelatte tida var over snart... Gråtoner overtok vel for den for fargen for noen år siden....

Jeg har caffelatte i stua og på kjøkkenet. Pusset opp for leeenge siden og da var den fargen veldig in, og jeg likte godt. Neste gang jeg maler, blir det ikke den fargen.

Skrevet

Jeg har den desverre....Men har den i ett stort ,lyst rom (store vindu), så her ser den nærmest hvit ut...:)

Men den forsvinner nok ganske snart...:) Har hatt den i 8-9 år, så begynner å bli kjedlig... ;)

Skrevet

Jeg har den fargen på stue/kjøkken, men vi leier leilighet og har ikke valgt den selv.

Den er ikke ille og jeg gidder ikke male, for å si det slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...