Gjest Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 De ringte meg uka før påsken og sa at jeg kunne komme å hente nøklene til leiligheten uka etter påsken(denne uka her) Vi avtalte da at jeg skal hente de imorgen. For de folka som bodde der da jeg fikk tlf skulle levere nøklene til boligkontoret i påskeuka. Meen. de folka bor der enda,for veninna mi har leilighet rett over så hun ser det,. alt av møbler og gardiner er oppe der enda. Er det riktig av boligkontoret å love meg nøkla imorgen når folka fortsatt bor der? Eller har jeg rett til å bli sint?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Kanskje det har skjedd en tabbe? Kanskje får du nøkler til feil leilighet? Evt har de flyttet men latt noe stå igjen?
Gjest Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Nei,de er der,for veninna mi har sett dem og de får ta med seg alle tinga sine. jeg har blitt lovet nøkler til den leiligheta jeg snakker om her
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Hva med å informere om at de fremdeles er der, så det kan bli tatt hand om?
Gjest Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Boligkontoret tar ikke telefon og saksbehandlern min ringer aldri opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Dra til boligkontoret slik det er avtalt for å hente nøkkelen, det er jo deres problem om de som har flyttet ut ikke har gjort det.. Normalt er jo dette noe du ikke ville visst om om det ikke var for venninna di.... Å bli sint nytter uansett lite, er det et problem er det boligkontoret som må løse det uanset...
Gjest Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 ringte de nå og nå kunne jeg ikke få de før til mandag. så får se da om hu kommer med nøkla til meg som hu sa hun skulle gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå