Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Jeg vurderer å skaffe meg en . Hvor mye betaler dere?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Ja vi har vaskehjelp..Har hatt i 5 år nå og ville ikke byttet det ut for noe i verden. Hun kommer hver torsdag og vasker hele huset..tørker støv i alle reoler og drar frem sofaer.. og vasker vinduer når det trengs.. bruker ca 3.5 timer og vi betaler 500 kr pr gang.. Vi er superfornøyde og bruker gjerne de pengene... Men venner av oss har billigere damer som vasker..men de tørker av bordet, vasker doen og vasker over gulvene... altså litt sånn kjapp vask.. og de betaler 120 kr timen...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 jeg har men betaler heller ingenting mamma er vaskehjelpen min, er alene og sliter enormt med graviditeten og litt med økonomien. så hun er her når det trengs
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Vår støvsuger og vasker alle gulv, samt kjøkkeninnredningen og bordoverflater. Betaler ca 300 kr gangen.
☆☆☆ Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Hva skal jeg med vaskehjelp når jeg har en samboer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå