Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

off.. holder nesten ikke ut. Bølgen av kvalme skylder over meg ca 1 gang hvert 5 minutt og det er akutt! Spyr bare på morgningen men når en av disse bølgene kommer så må jeg bare stoppe opp å avverge spying.

Heldigvis er jeg sykemeldt frem til 12 uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har eg d og..helt forferdelig..har fått afipran og postafen av legen som hjelper litt..d ville eg fått hadde eg vert deg...håper d går over når d skal....:( :(

Skrevet

Samme her, super kvalm :( Fikk ikke legetime før neste uke heller. Hvor langt er dere på vei?

Skrevet

Er 8+1 og har vert kvalm siden uke 5:(

Skrevet

hei jeg er 7+4 i dag og kvalmen startet for fult i uke 6+0. jeg m forhøre meg om de kvalmestillende. så rart ikke legen sa noe om de da jeg var der.

Skrevet

Hei jeg er også veldig kvalm..... har vært det siden uke 6 og er nå akkurat 9 uker på vei. Var hos legen i dag og han sier, så lenge man legger på seg så skal det ikke være nødvendig med kvalmestillende. Så hvis du klarer å holde på maten så er det ikke nødvendig for deg. Det beste er å klare seg uten, men må man så må man!!

Skrevet

Jeg også! Har hyperemesis, er sykmeldt og tar postafen om kvelden og afipran på dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...