Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Hva kan man forvente som årslønn i en butikksjef-stilling i en liten lekebutikk på et kjøpesenter? Jeg er 30 år, har en bachleorgrad fra BI. 7 års butikk-erfaring.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Jeg har jobbet som butikksjef i flere kjeder, felles er at alle betaler ræva. Best var vel nille. Lakebutikk har jeg derimot ikke jobbet i, men tviler på at de er noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 ok. Det ville i såfall ikke vært så verst.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 tror ikke du vil få så mye som 450000. ligger nok mere i sjiktet 350-400000 vil jeg tro. Butikksjefjobber betaler stort sett veldig dårlig desverre.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Det ligger nok på det som 10:15 sier: Rundt 350-400000
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 350000 - 400000 var vel kanskje mer hva jeg hadde sett for meg, men det synes jeg er nokså dårlig. Man jobber jo til svært ugunstige timer, og må vel være parat til å dra på jobb nesten når som helst hvis f.eks en ekstrahjelp blit syk. Jeg luer på når butikkyrket skal få et skikkelig lønnshopp. Folk er rimelig avhengige av oss butikkmedarbeidere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå