Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Jeg blir 36 iår, har fått meg ny jobb og har 2 barn i skolealder fra før, og jeg og mannen min vurderer sterkt om å vi skal få en til.... Her er noen ting som får oss til å nøle litt * Vi har et ekstremt dårlig forhold til hans mor/svigermor, og vi holder sterk avstand, og frykter at hun kommer "inn i bildet" igjen * Det er risiko for at barnet får det samme som de to andre, dvs må gå på medisiner hele livet * Sjansen for tvillinger er stor også * Vi drømmer om å flytte til utlandet og synes det er lettere å gjenomføre det når man har ikke altfor små barn * Ja og så var det kroppen og svangerskapet da... Kroppen forandrer seg jo etter noen svangerskap, hos de fleste ihvertfall * Fødsel er jo et kapittel for seg, man kan vel "bestille" keisersnitt? * Økonomisk sett blir det jo dyrere, men har nok noe som kan arves Vi har ikke bestemt oss enda, vil være helt sikre først, men pga alderen min bør vi bestemme oss snart. Noen innspill?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 For meg ser det ut som du ikke vil. Er jo bare motargumenter du kommer med.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Ja selvfølgelig kommer jeg med motargumenter, det er jo det denne tråden handler om! Hvorfor jeg / vi nøler... Vil du at jeg skal skrive en liste med fordelene da eller? Vi har jo lyst på et barn til, men vil tenke nøye over de tingene som vi er usikre på. HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Negativ og sur er du og jeg vil ikke anbefale at dere setter flere barn til verden
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Og vi finner sikkert løsninger og svar på noen av disse spørsmålene, f.eks det med utlandet er vel ikke aktuelt før om 5-6 år muligens. Vil gjerne høre hva andre tenker om disse motargumentene, valget tar vi jo selv :-) HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Nei jeg er ikke negativ og sur i det hele tatt. Jeg ville forklare tråden for deg. Ha en fin dag! Tusen takk for din anbefaling
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Hadde vi ønsket oss et barn til så hadde vi fått det til, uansett forhold til svigermor osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå