Lene_ Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Sliter voldsomt med å finne jentenavn. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig med så mange navn å velge mellom :-) Har to jenter fra før, vet ikke enda om det er en jente til vi får, men navn er jo greit å ha i orden uansett. Mine to første heter Sina og Nelly og er enkle gamle navn og det er vel det jeg ønsker til neste barn også. Forslag anyone?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Skjønner hva du mener. Jeg sliter også med jentenavn. Har fått bekrefta at jeg får jente nå, og alle fine jentenavn er oppbrukt av naboer eller gode venninner. Men de jeg liker akkurat nå er: Cornelia Selma Nicoline Milla Thea Emma Ida Oda Maya Maria Marie Sofie
Lene_ Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 Mange av de navnene du skriver liker jeg og har tenkt på, men nesten alle er oppbrukt i nærmeste krets. Går jo an å bruke de, men når de er nærmeste naboer eller slekt så blir det litt rart :-) Jeg liker også Sara men det blir så likt Sina.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Sara er også superfint, og det heter kusina til mannen min :-( Hvis ikke hadde det vært veldig aktuelt for oss. Vi flytta da jeg var gravid sist, og hadde allerede gitt navn til guttungen i magen. Helt i slutten av sv.skapet oppdaget jeg at nabogutten (som forøvrig er 5 år eldre) heter det samme. Den var kjip, men vi brukte det for det om. Derfor ser jeg på det som helt uaktuelt å ta et nabonavn til nå. Eneste på lista min som ikke er representert i nabolaget og vennekretsen er Cornelia, men det nekter mannen min, så da er vi like langt da... Skal ikke være enkelt med de navnene. Du får satse på at du får gutt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå