Gå til innhold

Bæretøy, noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha noe bæretøy til min datter på 5 mnd! Hun er ikke så glad i å være inntil, så må trene litt på dette.

 

Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid sverget til MeiTai jeg ihvertfall... kan brukes fra den aldreren du har baby i nå og opp til 3-4 år... jeg har nettopp sluttet og bruke min og min datter er 3,5 år nå - en hun er like stor som en vanlig 5 åring også da...

Skrevet

Fra 3 mnd ville jeg også brukt en meitai :)

Skrevet

Manduca er og en bra sele!:) Kan brukast opp til 20kg :)

Skrevet

Vi valgt ergo etter å ha hatt elastisk sjal i starten. Den valgte vi fordi den var den minste/letteste å pakke sammen når den ikke er i bruk og både stor og liten bærer kan bruke den.

Skrevet

Vil anbefale Manduca på det varmeste! Knallgod sele, som passer perfekt fra baby er 5-6 mnd gammel, og helt opp til 20 kg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...