Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Vil ha noe bæretøy til min datter på 5 mnd! Hun er ikke så glad i å være inntil, så må trene litt på dette. Noen anbefalinger?
Zitro Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Alltid sverget til MeiTai jeg ihvertfall... kan brukes fra den aldreren du har baby i nå og opp til 3-4 år... jeg har nettopp sluttet og bruke min og min datter er 3,5 år nå - en hun er like stor som en vanlig 5 åring også da...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Manduca er og en bra sele! Kan brukast opp til 20kg
lille sprelle Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Vi valgt ergo etter å ha hatt elastisk sjal i starten. Den valgte vi fordi den var den minste/letteste å pakke sammen når den ikke er i bruk og både stor og liten bærer kan bruke den.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Vil anbefale Manduca på det varmeste! Knallgod sele, som passer perfekt fra baby er 5-6 mnd gammel, og helt opp til 20 kg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå