car123 Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Hei:) Jeg er 20+4 i dag og er enda ikke sikker på om jeg kjenner babyen. Noe kjenner jeg, men er vanskelig å si hva! Jeg vet at jeg har morkaka foran. Fant det ut på ultralyd i uke 18. Noen andre som har det som meg?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Hei! Jeg er 18+4 og er andregangsfødene, har morkaka foran og kjenner skuffene lite liv!! :-( Har hørt at man kjenner mye mindre liv når man har morkaka foran....og for førstegangs kan det vel drøye en stund tenker jeg! Kommer masse liv mot slutten når babyen blir større tenker jeg!!
Knotten & lille persille Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 hei Jeg er også 20+4 idag!:-) Har først kjent spark den siste uka, har morkaka foran som deg. Sparkene er enda vage og kan ikke kjennes på utsiden. Dette er 3. barnet mitt og hadde det likedan med forrige. Da begynte jeg å kjenne skikkelige spark i uke 23-24. Med første hadde jeg morkaka bak og kjente liv allerede i uke 16. Fordelen er at man slipper de skarpeste sparkene en god stund til. Husker førstemann holdt meg våken på kveldene med romstering:-) Du kjenner nok noe snart, drikk litt saft eller brus og legg deg flatt på ryggen - da kjenner ialfall jeg mest til lille.
kula 291011 Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 jeg er 14+1 i dag å har kjent spark en uke.. men bare ett par ganger om dagen. jeg kjenner ikke noe når jeg ligger rett ut på ryggen, men om jeg sitter med bena i kryss når jeg er på pcn eller sitter i soffan så kjenner jeg det . så er ikke alltid man kjenner det om man ligger rett ut
September_spire Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Jeg er 19+3 og er usikker på hva jeg kjenner egentlig. I dag tidlig var jeg på ordinær UL og der så vi ei travel lita tulle Morkaka ligger forran så jeg kjenner så og si ingenting, men jordmor lovte at jeg skulle kjenne mer og mer etterhvert nå
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Med storebror kjente jeg det ikke før jeg var i uke 20. Da hadde jeg foranliggende morkake. Så er nok ikke unormalt å kjenne så sent da. Nå er jeg 12+2, og spent på når jeg får kjenne liv igjen! Spennende! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå