Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 vi skal vell ikke analysere strekene. men klarer ikke å la være. østrogenlinjen har blitt svakere og svakere. mens LH linjen sterkere. og idag synes jeg begge strekene har ca lik styrke på fargen.. men monitoren viser fortsatt bare høy? såg på pinnen før jeg slo på monitoren igjen å trudde virkelig den skulle vise høy idag. er første gang jeg har så like streker på den monitoren
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2011 mente selvfølgelig at jeg trudde den skulle vise max. ikke høy
Athina' Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Når østrogenlinjen er svakere enn LH linjen, da er det max :-) Men det betyr at du er rett rundt hjørnet og fruktbar nå så kjør på :-) Og det er mange som har blitt gravide på HØY altså, har sett det på fertilityfriend.com - ganske interessant faktisk :-)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2011 godt mannen min kommer hjem i ettermiddag/kveld.. er på dag 15 idag. forje syklus hva på 38 dager å hadde kun høy fra dag 9.aldri max. nå har jeg hatt høy fra dag 8. syklusen før den igjen hva på 48 dager. og de andre har vært lengre. så ser ut som at vitex har hjulpet meg til å få ned sykluslengden håper på max i morgen. da har jeg ca 31-32 dagers syklus denne pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå