Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Jeg gjorde det i går og SREKK fy og fy der var det ikke pent. jeg har ikke gjort det før og her har jeg bodd i 7 år. Jeg tar frem jo frem komfyren kjøleskapet og sofaen ganske ofte 4 til 6 ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 aldri, for vi har innbygget badekar så møkk kommer heller ikke bak.... )
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Jeg har tatt av fronten og vasket under og spylt men ikke tatt det vekk og vasket fliser, men nå skal det frem på lik linje som andre ting.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Det går ikke for det er innebygd, men det er sikkert en god del snusk under det alikevel. Går ann å ta av inspeksjonsluken og spyle med dusjslange, men det har jeg ikke gjort. Er ikke så farlig så lenge det ikke er dårlig lukt.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Vel, vi skal gjøre det i dag vi.. Har bodd her i to år og er spent på om de som bodde her før oss har gjort det før :/ Har kjøpt inn litt av hvert for å skrubbe, MEN glemte hansker:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå