Gå til innhold

Noen som har sett sin mann kysse eller mer, med andre?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedde meg for tre år siden. Han leita etter den tidl. bestevenninna si på en festival hele dagen. Jeg hang bare etter, og synes det var utrolig ekkelt, for jeg skjønte jo at hun var spesiell for ham.

Da han endelig fant henne, holdt han rundt henne (som en kjæreste ville ha gjort, bakfra.) Og etterpå lot han henne kysse ham, rett framfor meg! Tror han hadde glemt meg helt av! Jeg gikk, og han begynte ikke å lete før en god stund etterpå.

I dag har jeg bare tenkt på denne hendelsen, og får ikke bildene ut av hodet. Ikke kan jeg si noe til ham, for han kan jo ikke gjøre noe med det nå!

Vi fikk tvillinger i fjor, og forholdet vårt er jo her, men jeg blir så sint!

Andre som ikke får slikt ut av hodet sitt?

Hva gjør dere med disse bildene?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at dette er slitsomme bilder å ha i hodet. Dukker de ofte opp av og til, eller bare i dag?

Jeg sliter også med minner og bilder, spesielt om kveldene, men ikke akkurat kyssing. Det nærmeste jeg kommer det var da kjæresten min ga ei jente et nestenkyss i det han nærmest dyttet meg vekk. Han fikk høre det den kvelden, og seinere også.

Synes faktisk du kan fortelle ham om dette. Nei, det er ikke noe han kan gjøre, og du risikerer jo at han batelliserer dette og synes du er teit som bringer det opp (og da har jo krangelen starta!), men om han faktisk har noe i hodet sitt så vil han trøste deg og si at det er deg han elsker, og at hele greia på festivalen var en gedigen tabbe. Nå vet jeg jo ikke hvordan mannen din er, men min erfaring er at folk generelt går direkte i forsvarsposisjon med en gang de blir minna på noe de har gjort galt. Tror faktisk det er en slags måte for dem å ikke helt ta innover seg at de har såret andre.

Jeg er ei som ikke greier å ikke snakke om ting, så det har blitt mye snakking, og noen ganger leder det i krangling og noen ganger i trøsting.

Skrevet

Takk for et godt svar<3

Jeg har disse bildene ofte, og under krangler kommer diverse fortid opp, som aldri egentlig burde komme opp i krangler.

Jeg er veldig god på å bli såret, og han står som den stygge ulven. Men til slutt ender jo jeg opp som den stygge ulven, fordi jeg får ham til å være den slemme hele tiden!

Vi krangler ofte, så i det siste har jeg jo tenkt på at nå kunne han lett ha vært utro mot meg, og jeg graver meg helt ned.

Eksen hans er nysingel, så det er vel en liten uro inni meg der, da det var hun som dumpet en vill forelsket mann. MIN nåværende mann.

Jeg tror kanskje at han er av den hederlige typen, som ikke kommer til å gjøre meg så vondt, men alikevel, det har jo skjedd ting før.

Og de som virker snillest, er ofte de slemmeste!

Eller er de?

Jeg har havnet i en depresjon igjen, og ser ikke utveien. Min mann er mer sint på meg for at jeg er så sårbar, enn forståelsesfull...

HI

Skrevet

Nei, akkuart det har jeg ikke sett, men har sett bilde av mannen sammen med ei som var adoptert fra Vetnam hvor han hadde et fårete og fylle-kåt glis om kjeften. Syntes egentlig ikke det var så morsomt, særlig med tanke på at han selv har tatt et bilde av kløfta hennes i fylla og glemt ut helt til han viste meg bildene sine.

Tok en stund før jeg fikk den ekle følelsen og de paranoide tankene utav hodet da, men hva kan en gjøre? Jeg var heldig nok til at det ikke skjedde mens vi var sammen, men likevel så ble jeg irritert og paranoid. Var hun trangere enn meg, siden alle asiatiske liksom er helt fantastiske sånn sett? Hvorfor har han spart på det bildet av dem sammen, var hun uforglemmelig på noen måte? Tenker han på henne av og til?

Men de vonde tankene gikk bort av seg selv, jeg visste jo at jeg bare overreagerte.

Hvis dere pratet ut om det etterpå og det var greit for deg etter en stund så går det nok over av seg selv etterhvert. Men du burde jo få utløp for følelsene på et vis. Når du er alene kan du gråte ut, om du skal banke støv utav sofaputene så benytter du anledningen da, eller du lar det gå utover trollene her på DIB ;-)

Skrevet

Jeg har sett han rote med ei anna jente på fest, før vi ble kjent og sammen.

Kjipe bilder, men det var jo før vår tid.. Dessuten var vi bare 17, så det betyr ikke så mye for meg.. og det gjorde det ikke for han heller.. Full og minneløs rundt det hele..

Men skjønner du syntes din opplevelse var kjip. Hadde ikke akseptert det etter vi ble ilag :S

Skrevet

Jeg har sett min mann kysse andre kvinner, men jeg bryr meg ikke. Vi har en veninne og de kysser hverandre av og til når vi er på fest.

Men han har spurt om det er greit og jeg har sagt det er greit. Om jeg har lyst å kysse noen så får jeg lov jeg også. Jeg vet at han ikke kommer til å gå lenger med henne

Skrevet

08:04: dere er nok heller unntaket enn regelen!

Skrevet

Jeg har klart å drite meg ut på noe slikt, klart jeg var helt sørpefull og husker ingenting. Men det er ingen unnskyldning.

Jeg hadde visst råklina med en annen kar, og det kom jo selvsagt frem. Jeg skammer meg enda nå i dag over det og dette gjorde at jeg har revurdert alt i livet.. Jeg har sluttet å drikke så mye at jeg blir full, og koser meg heller med alkoholen sammen med gode venner. Men har ingen nød for det lenger.

Jeg holdt på å miste mannen min ,da dette skjedde før bryllupet, men han klarte å tilgi meg fordi han visste jeg ikke var sånn..

Det satte støkk i meg at jeg nesten mistet han, og jeg setter så stor pris på han hver eneste dag og er overlykkelig sammen med han!

Skrevet

Hi her. MEn hvis dere synes det er greit begge to, så sliter jo ingen av dere. :-)

Jeg vil bare glemme alt, men alikevel er det ikke slikt man glemmer. Man glemmer heller alt det positive som har hendt i et forhold. Feilene kommer flyvende før det positive.

Takker for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...